Nikdo na světě by se určitě nechtěl stát neúspěšným internetovým podnikatelem. Nikdo na světě by si určitě nepřál mít internetový obchod nebo něco podobného, kde by něco nabízel klidně i celému zbytku světa, ale byl by tu ignorován a neměl z toho ani jedinou zakázku a ani korunu zisku. O takové neúspěšné podnikání prostě nikdo nestojí a ani nemůže stát. protože má byznys vynášet, aby se z něj dalo normálně vyžít.
Jenže nejeden z podnikatelů, který své štěstí na internetu pokoušel, neuspěl. Mnozí tu zkrachovali, a to navzdory tomu, že by k tomu teoreticky snad ani nemělo dojít. Protože je na internetu tolik jeho uživatelů, že je jenom těžko představitelné, že by tu někdo nedokázal najít dostatek zákazníků.
Jenže skutečnost je taková, že na internetu vždy bylo a dodnes je mnoho firem a podnikatelů potýkajících se na svých webech s nedostatečnou návštěvností. Je tu mnoho těch, kteří si mysleli, že tu najdou zákazníky, ale nakonec tu zůstali se svým webem nepovšimnuti. A pokud nechtějí zkrachovat, musí takovou pesimistickou situaci změnit k lepšímu.
A jak se zachraňuje internetové podnikání? Jak vám potvrdí každý SEO expert, pomůže tu často jedině optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO. A to proto, že za nezájmem o některé weby stojí pouze internetové vyhledávače. Když totiž tyto nástroje shledají, že je web nedokonalý, umístí ho mezi výsledky svého vyhledávání na pozice, kde je jeho nalezení a využití jenom velice nepravděpodobné, a to pak znamená onu nepříjemně nízkou návštěvnost.
Ale když SEO specialista takový nedokonalý web optimalizuje, tedy upraví tak, aby byl tento z pohledu internetových vyhledávačů co nejdokonalejší, úspěch se postupně dostaví. Web se dostane lidem, kteří po něčem takovém pátrají, ve vyhledávačích okamžitě na oči a návštěvnost je tím zajištěna. A tím je tu základní předpoklad pro to, aby se internetovému podnikání začalo dařit.