Třeba se vám to také stalo. Když jste rozjížděli své podnikání, měli jste s ním velké plány. Měli jste zkrátka svůj do detailů propracovaný byznys plán a nenapadal vás ani jeden jediný důvod, proč by vám to nemělo vyjít. Našli jste zkrátka díru na trhu, která zatím není tak zcela zaplněná a hodlali jste toho využít. A než se díra zaplní, tak své podnikání rozjedete natolik, že už vás nikdo nezastaví, říkali jste si. A ze začátku to tak i šlo.
Všechno šlapalo jako hodinky podle vašeho scénáře. Co jste si řekli, to se splnilo. Zákazníků bylo dost a vy jste se těšili na další. A časem přicházeli zákazníci další a noví, ale postupně jich ubývalo. Vypadalo to jako by váš pramen vyschl, tak jste začali dělat různé slevové akce a inzerovat, aby si vás všichni všimli. Ovšem nijak zvlášť moc vám to nepomáhalo. Až vás jednou napadlo, podívat se na internet.
Podívat se, co ve vyhledávačích vyskočí, když zadáte jako heslo oblast svého podnikání. A co se nestalo, vaše firma nejen že se při takovém zadání neobjevila nikde na čelních pozicích, jak tomu bývalo dříve, ale neobjevila se dokonce ani na první a ani na druhé stránce odkazů. Takže jste měli rázem jasno, o co se jedná. Díra na trhu se zkrátka zaplnila rychleji, než jste doufali a vy jste se se svou nabídkou služeb a zboží ocitli někde na chvostu. A to byl ten důvod, proč jste zapadli a vaše podnikání uvadalo. Takže bylo na čase, začít s tím velice rychle něco dělat.
Obrátili jste se proto na firmu, která řeší optimalizace stránek pro internetové vyhledávače. A netrvalo to ani tak dlouho, jak jste si mysleli a karta se začala obracet. Brzy jste byli zase na první straně odkazů a časem jste se dostali na čelní pozice. A najednou jste opět neměli o zákazníky nouzi. Takže se vám to bohatě vyplatilo. Investovali jste trochu peněz do seo optimalizace a vydělali jste na ní násobně více.