Ale bez přípravy by nám mohl web udělat pár překvapení, se kterými jsou pak jen potíže a práce se pak jen a jen zdržuje. Své by o tom mohli vyprávět zaměstnanci z tvorby webových stránek Opava. Ti mají již spoustu a spoustu zkušeností, kdy zákazník tuto představu nemá, a přijde na to v polovině práce. Představa, že tam ti kluci jen přemístí pár fotek a písmenek je naprosto mylná a hloupá. Také svědčí o hrubé neznalosti vzniku a stavby webu.
Taková předělávka údajných drobností stojí spoustu času toho, kdo na webu pracuje a ve výsledku i spoustu peněz toho kdo práci zadává. Takže je skutečně dobré mít jakýs takýs koncept, se kterým je nutno toho, kdo web dělá předem seznámit. Ten ihned pozná zrádná místa a zádrhele, které by mohly výsledek ohrozit nebo práci nemístně zdržovat. Proto také zákazníka s problémy obeznámí a zbytek je již jen na něm. Ale je rozhodně lépe, když se domluví, než aby svéhlavě trval na svém. K těmto situacím ovšem nedochází příliš často, jsou spíše výjimečné, ale nastat mohou. Proto je dobré se jim vyhnout. Je ovšem další samozřejmostí, že i pracovník tvorby webových stránek Opava se mu bude snažit vyjít vstříc a jeho přání vyplnit.
Nemá-li zákazník ani malou představu o nějakém, řekněme, konceptu, není problém mu vytvořit a předložit několik návrhů, jak to bude vypadat a fungovat v praxi. Zákazník si pak může sám vybrat jak vzhled, tak potřebné funkce. Málo kdo například potřebuje na svém webu funkční mail, a tak jej zbytečné jej tam cpát. Jen by to věc zdrželo a prodražilo.
Tvorba webových stránek Opava spadá pod obří společnost ImperialMedia, která má věhlas po celé republice a zcela jistě i mimo ni. Takže může být zákazník ujištěn, že není v rukou polovičních amatérů, ale u skutečných odborníků a profesionálů.
Takže pokud i vy chcete svůj web, nyní víte, na koho se obrátit.